Kouvola-Airsoft
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pelit

+15
Jasu
jannube
samppa
Saint
Ropi
Kousa
Eskelinen
Peke
Roope
Osku
Mäki
masiina-96
Jönssi
Hanska
Miguu
19 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Peke Ma Toukokuu 03, 2010 3:31 pm

botti kirjoitti:Ennenkin vappuna kaivettu enkä nää et nyt olis jotenkin erikoinen vuos.
Niimpä, nyt rikkoutui perinne.
Peke
Peke
KARY Rahastonhoitaja

Viestien lukumäärä : 1366
Join date : 04.02.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Koria

https://www.facebook.com/Kouvola-Airsoft-ry-403298266441394/time

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  samppa Ma Toukokuu 03, 2010 5:30 pm

Itkettää Sad
samppa
samppa

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 07.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kouvola (Myllykoski)

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  jannube Pe Heinä 16, 2010 7:03 pm

Milloin olette järjestämässä pelejä nimittäin Jokatoinen viikko ei ole tarpeeksi. Ihmiset ovat ostaneet monellasadalla eurolla tavaraakin ja haluasivat päästä pelaamaan. Muistakaa pelinjärjestäjät, että seuraan kuuluu muitakin kuin te. Itse olette ry:n perustaneet ja näin ollen velvollisia järjestämään pelejä riittävän usein. Ettei olisi vain kyse asenteesta:"Kyllä joku muu sen pelin järjestää. Ei minun tarvitse."

jannube

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 16.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Eskelinen Pe Heinä 16, 2010 7:56 pm

No itellä ainakin menee hermo. Jos ja kun olen ilmottanut pelin niin aina tulee valitusta kaikesta nimenomaan mulle. Ihan aina vaikka asialla olis mitään tekemistä mun kanssa. Järjestyspuoli kiinnostaa kuitenkin itteä enemmän kuin itse viikonloppu mättö jossa kierrokset noudattaa aina jotain tiettyä kaavaa ja kun itse on tahkonut niitä sen 5 vuotta ja osaa ulkoa vastustajan mahdollliset liikkeet ja putoaa pelistä aina omaa hölmöyttää eikä vastustajien osaavuuden vuoksi. Ei homma aina jaksa kiinnostaa.

Jotaan kumminki oon pelien lisääntymisen kannalta oon mielestäni jo tehny kun olen pakottanu muita kuin itseäni briiffamaan sääntöjä vkl-peleissä kun siihen aikaisemmin ole ollut uskallusta. Sit oon kans hankkinu luvat RP:lle sekä sinne uudelle mettäpaikalle+ettiny lukemattoman määrän mahdollisia paikkoja, jotka ei sit jostaan syystä oo aina onnistunu. Sekä järkänny viimesen 4 vuoden aikana noin 90% tän alueen peleistä ja koittanu pitää rp:tä jotenki kunnossa ja suht puhtaana roskista. En tiedä oletko ry:n jäsen, mutta 10e ei ole kovin paha hinta. Loppujen lopuks siitäkin menee niihin nauhoihin osa ja loput jää yleiseen kassaan. Lisää rahaa hommattu mm. talkoilla tai sit järjestämällä ratavartija pelit. Muuten olis tullu painetta nostaa jäsenmaksua.

Aloitellaan tässä jossain välissä pitelemään milsim mättöjä KotHam softin kanssa ja itteä kiinnostaa ne enemmän, että tulevaisuudessa mut näkee varmaan harvemmin perusmätöissä.

Ei mitenkään vittuiluna mut varusteiden hinnoista turha purnata ku ne on puonnu sen 60% kolmessa vuodessa.

Muita mahdollisia pelinjärjestäjiä on tällä hetkellä Roope, Pipo ja Mäki(Intissä). Nippe on sanonut itsensä irti tosta hommasta koska evvk. Ja viel lopuks ry:llä ei oo mitään tekemistä ratapihalla pidettävien pelien kanssa. Luvat edelleen vain camperstrike tiimille. Tosin Pipo ja minä ollaan myös ry:ssä joten sitä kautta voidaan pitää ns: RY:n pelejä. Vaakuuta että olet sen arvoinen niin katellaan pääsetkö pitämään pelejä. Tiimiin kuulunu kaiken kaikkiaan vissiin 14henkeä historiansa aikana ja vain Mäki on alkuperäinen jäsen.

On myös pantu merkille et kesällä porukka on mökeillä yms. eikä vaivaudu paikalle samalla tavalla kun keväällä ja syksyllä. nimimerkillä kolmen hengen pelejä pelaillut.

Ite olisin henkilökohtaisesti kaipaassa uutta viikonloppupelipaikkaa jota ei paskota joka viikko ja sinne saa vapaasti tehä mitä lystää. Sellanenki olis tiedossa. Et eiku betonii valamaa. Ainoo et RP:stä kun luopuu pitää kaikki kuopat peittää ja roinat kerätä mitkä on sinne tuotu. Siihen taas tarvii talkoolaisia jota vaikuttaa olevat se max10.

No tuli pitkä vuodatus. Mut asia oli et mun lisäks täl hetkellä 2 jannuu jotka vois pitää pelejä. Joista pipo ei edes softaa tällähetkellä, koska olis liian hyvä teille. Itse pidän pelejä usein vaan sillon kun joku oikeesti vaatii ja ajoissa. Perjantai vähän myöhää, vaikken juomaa ole menossakaan, mutta suurin osa voi keksiä mennä vaik mökkeillee.
Eskelinen
Eskelinen
KARY Puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 24.02.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Kouvola, Rekola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Roope Pe Heinä 16, 2010 8:13 pm

Joo, on tässä ollut tosiaan hieman taukoa, mutta just sen takia pidin ton viimesimmän pelin.

RY:llä tai tiimillä ei ole oikein resursseja tai intoa pitää joka viikko peliä, mm. työt vie aikaa ja puhtia, että ei oikeen innosta lähtä pelailemaan. Oon yrittäny ihan oman ajan ja jaksamisen mukaan pitää noita pelejä.

Kummallistahan tässä pelinjärjestämisessä on se, että briiffaamisesta ja säännöistä ja muusta huolimatta joku/jotkut eivät silti tunnu osaavan tai käsittävän sääntöjä monenkaan pelikerran jälkeen ja perseilyä ja offarihääräystä esiintyy joka kerta. Kun kolmannen kerran yhden pelipäivän aikana muodostuu se sama "ONKS ÄMSATA MIKÄ VALMISTAJA LENTÄÄKÖ PITKÄLLE" - jono hopinsäätöpaikalle, alkaa vähän usko pelaajakantaan horjua. Ja jälkeenpäin voi sitten valittaa foorumeilla "kun turhaan paskanjauhantaan meni liikaa aikaa".

Voidaan toki ottaa lisää pelinjärjestäjiä Ratapihalle, jos joku osoittaa olevansa tarpeeksi vastuullinen ja jaksava hoitamaan tätä hommaa. Edelleenkään ei ole yhtään kandidaattia ilmaantunut. Jos kiinnostusta löytyy, niin ota yhteyttä.

Rahanmenosta on melko turha valittaa, siihen ei voi kukaan pelinjärjestäjä tai RY vaikuttaa, kuinka paljon rahaa laittaa omiin varusteisiinsa, kun minimivaatimus on silmäsuojaimet.

Tämä oli aika yleistävä kirjoitus, eikä koske ketään erityisesti henk. koht.

Roope
Pelivastaava

Viestien lukumäärä : 578
Join date : 05.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Peke Pe Heinä 16, 2010 9:38 pm

Roope kirjoitti:
Voidaan toki ottaa lisää pelinjärjestäjiä Ratapihalle, jos joku osoittaa olevansa tarpeeksi vastuullinen ja jaksava hoitamaan tätä hommaa. Edelleenkään ei ole yhtään kandidaattia ilmaantunut. Jos kiinnostusta löytyy, niin ota yhteyttä.
Köhköh... En ole just sulle vinkunu asiasta, mutta olen kyllä ilmaissut kiinnostukseni tähän hommaan. Järkkäsin tossa pari viikonloppua sitten pelin Mäen luvalla ja homma meni hyvin. Suorastaan loistavasti. On kans tullu monet kerrat seliteltyä niitä sääntöjä ja rajoja ymsyms. offarilla ennen peliä jonkun pelinjärjestäjän pyynnöstä.

Minähän en voi itseäni nimittää pelivastaavaksi, mutta nyt Mäen poismenon myötä ja muiden pelinjärjestäjien ajanpuutteen vuoksi, en näkisi yhtään huonona ideana lisätä pelinjärjestäjien määrää yhdellä tai useammalla.

En toki voi luvata, että minäkään pystyisin joka viikonloppu pitämään pelejä, mutta enemmän kuitenkin kuin 1kerta/kuukausi.

Henkilökohtaisesti Ratapihan viikonloppupelit eivät järin paljon jaksa innostaa(kyllä, olen myös tahkonnut RP:tä noin neljän vuoden ajan), mutta ajattelen juuri sellaisia pelaajia, jotka eivät peleissä ole käyneet ja jotka haluaisivat nauttia pelipaikasta. Itse yritän ottaa peleistä ja peliseurasta iloa irti niin paljon kuin mahdollista.

Tässä lyhin itkuvirsi tähänmennessä.
Peke
Peke
KARY Rahastonhoitaja

Viestien lukumäärä : 1366
Join date : 04.02.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Koria

https://www.facebook.com/Kouvola-Airsoft-ry-403298266441394/time

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Jönssi Pe Heinä 16, 2010 10:47 pm

Olen kyllä kanssa sitä mieltä et wallulle ois hyvä saada pelinjärjestysoikeudet:)
Jönssi
Jönssi

Viestien lukumäärä : 181
Join date : 30.10.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Valkeala

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Kousa Pe Heinä 16, 2010 11:14 pm

Voisin allekirjoittaa viimeiset kaksi (korjaan, kolme) viestiä täydellisesti. Itsekin toki haluaisin niitä pelejä useammin, ja olen miettinyt olisiko itsestä niitä järjestämään, joskus yrittänytkin saada porukkaan vähän vauhtia ja huudella että nyt pelaamaan eikä jutella skeidaa, mut välillä (aika useinkin) se tuntuu menevän kuuroille korville. Tähän vaikuttaa se ettei minulta löydy tietynlaista mielikuvitusta, eikä tarpeaksi ilkeää kommunistijohtajan taipumusta. Mutta autan noissa pelijärjestelyissä mielelläni sen minkä osaan ja pystyn. Enkä ymmärrä millä perusteella RY olisi VELVOLLINEN pitämään pelejä, onhan se suotavaa ja reilua, muttei silti millään tavalla velvoitettua.

Kousa
KARY-jäsen

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 05.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Eskelinen La Heinä 17, 2010 12:44 pm

Ongelma onkin lähinnä siinä että pelin pitäjän pitäisi pystyä selviytymään eri tilanteista ilman muiden apua. Esimerkkinä koiran kusettaja, poliisi, kommunisti mummojen invaasio.
Eskelinen
Eskelinen
KARY Puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 24.02.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Kouvola, Rekola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Jasu Ke Helmi 02, 2011 6:34 pm

Mites ratapihalla on menetelty jos kuula osuu kypärään(jos siis on)? Lasketaanko se osumaksi vai estääkö se tippumisen?

Jasu

Viestien lukumäärä : 57
Join date : 26.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Vanha Anjalankoski, Sippola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  The_Mutsu Ke Helmi 02, 2011 6:46 pm

Jasu kirjoitti:Mites ratapihalla on menetelty jos kuula osuu kypärään(jos siis on)? Lasketaanko se osumaksi vai estääkö se tippumisen?
RP:llä ei ole käytössä minkäänlaisia sirpaleliivejä/kypäriä jne.. koskevia erikoissääntöjä eli putoat pelistä aina huolimatta siitä osuuko kuula sinua sitten kypärään vai housunlahkeeseen.

The_Mutsu

Viestien lukumäärä : 113
Join date : 24.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Jasu To Helmi 03, 2011 8:21 am

Aseissa sama?

Jasu

Viestien lukumäärä : 57
Join date : 26.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Vanha Anjalankoski, Sippola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Mäki To Helmi 03, 2011 10:52 am

Aseosumista ei tapahdu mitään, saat käyttää asetta vaikka siihen osuisikin ja et putoa pelistä.
Mäki
Mäki
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 732
Join date : 26.02.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Xnipa To Helmi 03, 2011 2:22 pm

Mäki kirjoitti:Aseosumista ei tapahdu mitään, saat käyttää asetta vaikka siihen osuisikin ja et putoa pelistä.
Jaa. Minä kun luulin että putoaa pelistä jos pääaseeseen osuu ja ei ole vara-asetta. Näin ainakin vältettäisiin modetukset tyyliin: "joo tota osu aseesee, ei mitää!"

Xnipa
KARY-jäsen

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 21.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Hanska To Helmi 03, 2011 3:15 pm

Xnipa kirjoitti:
Mäki kirjoitti:Aseosumista ei tapahdu mitään, saat käyttää asetta vaikka siihen osuisikin ja et putoa pelistä.
Jaa. Minä kun luulin että putoaa pelistä jos pääaseeseen osuu ja ei ole vara-asetta. Näin ainakin vältettäisiin modetukset tyyliin: "joo tota osu aseesee, ei mitää!"
Jos pelataan, ei perseillä ko. tavalla^
Ja hyväkuuloiset huomaavat kyll kilahtaako kuula aseeseen vai osuuko esimerkiks takkiin.

Hanska

Viestien lukumäärä : 362
Join date : 11.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Jasu To Helmi 03, 2011 3:31 pm

Mutta ei se kauheest kilahda jos jollain on muovinen ase ;D

Jasu

Viestien lukumäärä : 57
Join date : 26.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Vanha Anjalankoski, Sippola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Järvinen To Helmi 03, 2011 4:04 pm

Mäki kirjoitti:Aseosumista ei tapahdu mitään, saat käyttää asetta vaikka siihen osuisikin ja et putoa pelistä.

No höh. Eliminoiduin siis turhaan.
Järvinen
Järvinen

Viestien lukumäärä : 209
Join date : 11.08.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  The_Mutsu To Helmi 03, 2011 6:33 pm

Mäki kirjoitti:Aseosumista ei tapahdu mitään, saat käyttää asetta vaikka siihen osuisikin ja et putoa pelistä.
Tämä on vaihdellut pelikohtaisesti viimeaikoina. Syinä modetus ja mahdollisten väärinkäsitysten välttäminen.

The_Mutsu

Viestien lukumäärä : 113
Join date : 24.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Mäki To Helmi 03, 2011 7:43 pm

Aseosumat ovat ihan perseestä, pistää vaan vituttamaan. Tuota sääntöä ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan tulemaankaan. Naurettavin sääntö ikinä, mitään larppausta/milsimiä tää meidän järjestämä touhu kun ei ole. Todella harvoin niitä yksittäislaukauksia kuitenkaan tulee joka juuri sattuu osumaan pelkästään vartalosi edessä olevaan aseeseen, jos joku ampuu kohti niin sieltä tulee varmasti enemmän kuin se aseeseen osunut kuula heti perään tai jo ennen mitkä osuu vartaloon jokatapauksessa. Niin, ja porttielto on keksitty modettajien iloksi.
Mäki
Mäki
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 732
Join date : 26.02.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  The_Mutsu To Helmi 03, 2011 9:37 pm

Mäki kirjoitti:Aseosumat ovat ihan perseestä, pistää vaan vituttamaan. Tuota sääntöä ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan tulemaankaan. Naurettavin sääntö ikinä, mitään larppausta/milsimiä tää meidän järjestämä touhu kun ei ole. Todella harvoin niitä yksittäislaukauksia kuitenkaan tulee joka juuri sattuu osumaan pelkästään vartalosi edessä olevaan aseeseen, jos joku ampuu kohti niin sieltä tulee varmasti enemmän kuin se aseeseen osunut kuula heti perään tai jo ennen mitkä osuu vartaloon jokatapauksessa. Niin, ja porttielto on keksitty modettajien iloksi.
Olen täysin samaa mieltä.

Ja lähtökohta on aina se, jos olette epävarmoja osumasta tai syntyy kiistatilanne otatte aina osuman. Ei se pelistä putoaminen 5 min aikaisemmin ole niin vakavaa.

The_Mutsu

Viestien lukumäärä : 113
Join date : 24.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Jasu To Helmi 03, 2011 10:08 pm

Yhdyn edellisiin puhujiin. Leikkiähän se vain on.

Jasu

Viestien lukumäärä : 57
Join date : 26.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Vanha Anjalankoski, Sippola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Järvinen Su Helmi 06, 2011 10:42 pm

The_Mukala kirjoitti:
Mäki kirjoitti:Aseosumat ovat ihan perseestä, pistää vaan vituttamaan. Tuota sääntöä ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan tulemaankaan. Naurettavin sääntö ikinä, mitään larppausta/milsimiä tää meidän järjestämä touhu kun ei ole. Todella harvoin niitä yksittäislaukauksia kuitenkaan tulee joka juuri sattuu osumaan pelkästään vartalosi edessä olevaan aseeseen, jos joku ampuu kohti niin sieltä tulee varmasti enemmän kuin se aseeseen osunut kuula heti perään tai jo ennen mitkä osuu vartaloon jokatapauksessa. Niin, ja porttiKIelto on keksitty modettajien iloksi.
Olen täysin samaa mieltä.

Ja lähtökohta on aina se, jos olette epävarmoja osumasta tai syntyy kiistatilanne otatte aina osuman. Ei se pelistä putoaminen 5 min aikaisemmin ole niin vakavaa.

Ei tässä voi kuin nyökytellä hyväksyvästi.

Onkos näitä kilpiä (vai mitä vanerinpaloja lieneekään) käytetty muissa kuin ratavartija-peleissä, vai voiko niitä pitää ihan viikonloppupeleissäkin?
Järvinen
Järvinen

Viestien lukumäärä : 209
Join date : 11.08.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Jasu Su Helmi 06, 2011 11:21 pm

Siitä saisikin hienon pelimuodon aikaiseksi.

Kaksi ryhmää (toisessa vaikka 30% pelaajista toisessa 70%), pienemmällä ryhmällä olisi vain pieniä aseita (pistooleita, konepistooleita jne.) ja kilvet. Isommalla voisi olla enemmän aseita. Sitten ryhmät ottaisivat yhteen tai kilpiryhmä voisi hyökätä vaikka isomman ryhmän hallussa pitämään paikkaan. Smile

Mitäs sanotte? Tuli vain yhtäkkiä mieleen kun Tehenhauin mainitsi kilvet... Sitä voisi kyllä muokata vähän toimivammaksi.

Jasu

Viestien lukumäärä : 57
Join date : 26.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Vanha Anjalankoski, Sippola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Xnipa Ma Helmi 07, 2011 2:26 pm

Joo, no tuota ihan nyt vain tälleen omana mielipiteenä niin en oikein pidä kilvistä ulkopaikoilla. Eri asia jos olisi CQB.

Xnipa
KARY-jäsen

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 21.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Eskelinen Ma Helmi 07, 2011 2:35 pm

Kilpiä on ollut ihan vklpeli käytössä. Ongelma lähinnä ettei porukka osaa käyttää niitä, eikä näytä kiinnostavan kuunnella ohjeitakaan niitten käyttöön liittyen.
Eskelinen
Eskelinen
KARY Puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 1761
Join date : 24.02.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Kouvola, Rekola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelit - Sivu 2 Empty Vs: Pelit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa