Kouvola-Airsoft
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

+2
Peke
Tumppi.
6 posters

Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  Tumppi. La Toukokuu 19, 2012 8:14 pm

mukavaa oli ja hauskaa varsinkin talibani näkökulmasta ja ammuttavaa riitti kiitso kaikille paitsi sille pirun jenkille joka ampui minua olkapäähän ja huusin lekuria kun katsoin häntä kohti hän tähtäsi jo minua ja huusin että älä ammu! ja silti ampui jalkoihin. No makailin hetken siinä ja sama mulkku tähtäsi minua taas ja huusin samat sanat kuin edellisellä kerralla mutta silti ampui joten lähdin siitä sitten pois

Tumppi.
KARY-jäsen

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 07.04.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  Peke La Toukokuu 19, 2012 8:31 pm

Jees, elikkä kiitos vielä kaikille pelin osanottajille avustavan pelinjärjestäjän toimesta! Tärkeimmät risut ja ruusut kävimmekin läpi loppubrieffissä, mutta jos jollekkin tulee vielä jotain mieleen niin sana vapaa. Pääpiirteittäin pelaajille taisi jäädä positiivinen kuva pelistä, joten emmeköhän me tapaa tulevaisuudessa uudestaan Operaatio Hiekkamyrskyn kaltaisessa tapahtumassa.

Kiitokset toivotti,
Talibaani Halem Peke,
avustava pelinjärjestäjä/brieffaaja
Peke
Peke
KARY Rahastonhoitaja

Viestien lukumäärä : 1366
Join date : 04.02.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Koria

https://www.facebook.com/Kouvola-Airsoft-ry-403298266441394/time

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  Xnipa La Toukokuu 19, 2012 9:01 pm

Peli on nyt pelattu, ja varsin positiivinen kuva jäi ainakin itselleni, ja ilmeisesti pelaajillekin. NATO taisi periaatteessa viedä voiton tällä kertaa, mutta Talibanin vastarintaa ei voi yhtään vähätellä, ja jossain vaiheessa me natolaiset oltiinkin aika pinteessä, kun Taliban vyörytti asemia. Varustautuminen oli molemmilla puolilla erittäin kiitettävää. NATOlla toimi koko joukkojen organisointi ainakin omasta mielestä hyvin, radioa käytettiin oikeaoppisesti, ryhmät ei pahemmin hajoillut, jne. Jos jostain antaisin miinusta, niin lopussa tehtävät alkoivat hiukan loppumaan. Tänne mieluusti kommentteja pelistä, pelialueesta, ym. peliin liittyvästä. Kuten Peke jo totesi, sana vapaa.

Kiittäen
Järjestäjä/NATOn 1. joukkueen JoJo
Kalle Kyyrö


Viimeinen muokkaaja, Xnipa pvm Ma Heinä 16, 2012 11:07 am, muokattu 1 kertaa

Xnipa
KARY-jäsen

Viestien lukumäärä : 141
Join date : 21.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  Vortexx La Toukokuu 19, 2012 9:06 pm

Helvetin kovat pelit tuli. NATO 1-1 trk-ampuja/kiväärimies kiittää ja kuittaa. Olitte kova ryhmä, ja joukkue sitäkin parempi.

Samaan malliin sit ens vuonna, eiks ni?

Vortexx

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.03.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  uhku Su Toukokuu 20, 2012 12:01 am

Kiitokset vain peleistä, mukavaa oli. Pääpiirteittäin peli sujui omasta mielestäni ihan hyvin ja alue oli hauskaa vaihtelua itselle. Pelialuetta tosiaan olisi voinut tuolla pelaajamäärällä koettaa tuoda paremmin etuuksiinsa lisäämällä sen sorttisia tehtäviä, joissa molemmilla osapuolilla on tarkoitus pitää hallussa samaa kohtaa tahi sitten toisen osapuolen puolustaa ja toisen hyökätä tiettyyn paikkaan ymsyms. En tiedä miten näitä oli suunniteltu, mutta meidän ryhmällä ainakin (Naton 2-2) tuntui suurimman osan ajasta peli kulkevan kaavalla, että lähdettiin ottamaan jokin piste haltuun. Pisteessä tai matkalla sinne ei kohdata vihollisia ja tässä kohtaa saamme uuden käskyn jatkaa eteenpäin toivoen, että jossakin kohtaa törmätään vihulaisiin. Tosin tähänkin varmasti vaikutti ilmeisen monen talibanin paikalle tulematta jättäminen/osallistumisen peruminen, mihin pelinjohto ei tietenkään voi millään tapaa vaikuttaa.

Hiekassa talsiminen aurinkoisessa säässä alkoi ainakin omassa pelipanoksessa näkyä aika rankasti loppupäivää kohden ja lopussa veto oli täysin poissa, enkä varmaan ollut ainoa. Ihan viisas veto olla jatkamatta pelejä 21 saakka.


hire to kill kirjoitti:-- pirun jenkille joka ampui minua olkapäähän ja huusin lekuria kun katsoin häntä kohti hän tähtäsi jo minua ja huusin että älä ammu! ja silti ampui jalkoihin. No makailin hetken siinä ja sama mulkku tähtäsi minua taas ja huusin samat sanat kuin edellisellä kerralla mutta silti ampui joten lähdin siitä sitten pois
Minä olin se pirun jenkki mulkku, joka sinua ampui ja vain siksi, että paljastit sijaintimme muille. Tosin en tiedä mistä ensimmäiset kuulat jalkoihin tuli, itse ammuin tasan kerran ja se varmaankin osui olkapäähän. Huusit ja rääyit sijaintimme kaikille lähellä oleville puolulaisillesi jonka jälkeen sinua ammuin, tarkoituksenani saattaa sinut "kokonaan kuolleeksi". Toimisin uudestaan tuossa tilanteessa samallalailla. Itse olen kohdannut lääkintämiessäännöstä kahta erilaista versiota: Toisessa haavoittunut maassa makaava saa huutaa vain lääkintämiestä luokseen, eikä maassamakaavia ammuta tietenkään enää. Toisessa versiossa taas maassamakaava saa antaa puolulaisilleen kaikkea infoa (esim. juuri vihollisen sijainnin, onko hänen luokseen lääkintämiehen turvallista tulla yms.), mutta sillä uhalla, että häntä ammutaan uudestaan, jolloinka pelistä putoaa kokonaan. En tiedä mainittiinko nyt tätä missään säännöissä, mutta mielestäni hieman häiritsevää, jos minusta on parinkymmen metrin päässä vihulainen, joka kertoo sijaintini muille, ilman että voin asialle mitään tehdä.

Muutenkin tapahtui hieman vastaavaa toimintaa, kun pääsimme hyvin kiertämään alussa talibaneja selkään, niin joku tiputetuista toteaa kovaan ääneen "hiton jenkit tuli selkään". Luulisin olevan aika yleisenä käytäntönä, että "kuolleet" eivät puhu.

Mutta tosissaan kiitokset myöskin kanssapelaajille, hyvät fiilikset jäi ja mieluusti lähden Tampereelta vielä uudestaankin tuolle alueelle pelaamaan.

uhku

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 13.05.2012
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  Mäki Ma Toukokuu 21, 2012 1:08 pm

Mäki
Mäki
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 732
Join date : 26.02.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  uhku Ma Toukokuu 21, 2012 10:09 pm

Meikäläisen kypäräkamerasta videoo raakalla kädellä leikeltynä:

https://www.youtube.com/watch?v=uTOgNSyjE-0

uhku

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 13.05.2012
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat Empty Vs: OP Hiekkamyrskyn jälkijupinat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa